سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش 1000 شانه کاشان

 

فرش 1500 شانه دستباف گونه قالی کاشان

در گذشته افراد برای پوشش خانه های خود با استفاده از پشم حیوانات اهلی فرش دستباف تولید می کردند. فرش دستباف یکی از با ارزش ترین محصولات بوده چرا که هنر دست قالی بافان می باشد. بسیاری از افراد به وجود تمدن اهمیت زیادی داده و به همین منظور با خرید فرش دستباف اصالت را به منزل خود هدیه می دهند. در ادامه مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

فرش دستباف مرغوب

1. فرش های دستباف دارای سه ویژگی اصلی می باشند شامل ترنج، افشان و خشتی است. یکی از معروف ترین و پرطرفدار ترین طرح ها لچک ترنج می باشد. که با توجه به علاقه افراد امروزه بر روی فرش ماشینی نیز بافته می شود و فروش بسیار بالایی را دارد. از ویژگی های طرح لچک ترنج می توان به حاشیه های پهن و اشکالی مانند دایره، بیضی، شش ضلعی و لوزی در مرکز فرش اشاره کرد. در زمان اشکانیان از این طرح در معماری ها استفاده می شده است که به مرور زمان جای خود را در طراحی فرش پیدا کرده است.

2. یکی از خاصیت های فرش دستباف جلوه ی زیبای آن از زاویه دور و نزدیک می باشد. این محصول از زاویه دور تا نزدیک درخشندگی خود را حفظ می کند.

3. تقارن رنگ در فرش دستباف یکی دیگر از ویژگی های مهم در آن می باشد که قالی بافان باید توجه بسیاری را به او کنند.

4. چهارمین ویژگی در فرش های دستباف درخشندگی پرز قالی می باشد. اگر قسمت های انتهایی پرز با سطح فرش تفاوت داشته باشد به نشانه این است که در الیاف فرش جوهر های رنگی اضافه کرده اند که با شستشوی فرش متوجه پراکندگی رنگ ها خواهید شد.

5. فرش های دستباف تنها محصولاتی هستند که هر چه عمر بیشتری از او بگذرد دارای ارزش مالی بیشتری می شود. به همین دلیل پاخوردن بالا در فرش دستباف، تابش نور خورشید و شستشوی فرش زیبایی فرش دستباف را افزایش می دهد.

6. الیاف فرش دستباف در زمستان گرم بوده و در تابستان سرد می باشد. که این ویژگی در مواد اولیه مصنوعی دیده نمی شود.

7. پیشنهاد می شود قبل از خرید فرش دستباف با کشیدن یک دستمال مرطوب بر روی فرش از کیفیت آن اطلاع پیدا کنید. چرا که اگر رد رنگ های فرش بر روی دستمال باقی بماند، هیچ ارزشی نخواهد داشت.

8. از آنجایی که الیاف فرش های دستباف طبیعی هستند، هیچ گونه حساسیتی را در پی نخواهند داشت. گاهی اوقات پرز فرش های ماشینی خطر های جبران ناپذیری را برای افرادی که بیماری تنفسی دارند در پی خواهد داشت. همچنین فرش های دستباف برای کودکان و کسانی که آلرژی دارند هیچ گونه خطری ندارد.

9. اگر به دنبال خرید فرش دستباف می باشید با سفارش نقشه مورد پسندتان به قالی بافان آن را در مدت زمان کوتاهی پس از بافت تحویل بگیرید. رنگ های زیبای به کار رفته در فرش دستباف انرژی و زیبایی را به خانه شما هدیه خواهد داد.

10. و در آخر میتوان به عمر بسیار بالای فرش های دستباف اشاره کرد. این محصولات قابلیت پاکیزگی بالا در برابر لکه بری داشته و یکی از باکیفیت ترین پوشش های خانگی محسوب می شود.

سایت قالی کاشان

همان گونه که ذکر شد قیمت فرش ها دستباف به دلیل بی نقص بودنشان کمی گران تر از فرش های ماشینی می باشند. به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد به خرید فرش های ماشینی روی می آورند. هر چه شانه و تراکم در فرش افزایش یابد ظاهر آن دستباف گونه تر می شود. با مراجعه به سایت معتبر قالی کاشان می توانید با خرید فرش 1200 شانه کاشان، فرش 1500 شانه و فرش 1600 شانه یکی محصول دستباف نما را با کمترین قیمت به خانه خود بیاورید. ارسال محصولات این فروشگاه به سراسر ایران رایگان می باشد.