سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش 1000 شانه کاشان

 

خرید مستقیم فرش از کارخانه قالی کاشان

همانطور که میدانیم امروزه تنوع در رنگ، طرح و جنس فرش بسیار زیاد شده و خریدار میتواند طبق سلیقه خود فرش مد نظرش را خریداری کند.

طرح و نقش وینتیج به صورتی است که به دلیل کاهش رنگ استفاده شده در آن به فرش کهنه و قدیمی تشابه دارد که افراد زیادی هستند که به این فرش ها علاقمنداند.

باتوجه به اینکه امروزه در بازار فرش ماشینی ایران و جهان استقبال زیادی از فرش های کهنه نما شده است، این طرح ها توانسته اند تحولاتی را در حوزه طرح و نقش و رنگ فرش ایجاد کنند. البته بدیهی است که تحولات طرح و رنگ فرش متاثر از تغییر سبک زندگی و سلیقه مردم و همچنین تغییر دیدگاه ها نسبت به چینش درکوراسیون است. البته در رابطه با تغییر دکوراسیون تاثیر مد و مدگرایی را نیز نباید از نظر دور داشت. اما با تمام این احولات نباید فراموش کنیم که فرش یکی از عناصر اصلی هر دکوراسیون بوده و از این نظر فرش وینتیج میتواند بهترین انتخاب برای تکمیل دکوراسیون مدرن و فانتزی باشد.

وینتج ها در دو دسته قرار میگیرند که شامل نمونه های کلاسیک و نمونه های مدرن میباشند.

که انتخاب هرکدام از این طرح ها بسته به سلیقه خریدار دارد.

چرا فرش وینتیج انتخاب مناسبی است؟

فرش های کهنه نما قالی کاشان به دلیل به روز بودن طرح و نقش ، بسیار شیک و خاص پسند بوده و در ماههای اخیر نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده اند. اگر به مد اهمیت می دهید با توجه به اینکه فرش های وینتیج این روزها از تنوع طرح و نقشه و رنگ برخوردارند، به راحتی با دکوراسیون های گوناگون ست شده و با هر سلیقه ای هماهنگی دارند.

به دلیل علاقه خریداران به فرش های کهنه نما، تولییدکنندگان صنعت فرش ماشینی به منظور احترام به سلیقه مخاطبان و جلب حداکثر رضایت مشتریان خود، به تولید اینگونه فرشها روی آورده اند و این امر باعث شده است تا تنوع طرح و نقشه و رنگ در این محصولات افزایش یابد. به همین دلیل مشتریان فرشهای کهنه نما این روزها با دست بازتر و با محدودیت کمتر نسبت به سالهای قبل می توانند طرح فرش مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

مزایای فرش کهنه نما

فرش کهنه نما که در زبان لاتین به آن وینتیج گفته میشود نه تنها در ایران بلکه در خارج از ایران به خصوص کشورهای اروپایی هم طرفدران زیادی دارد. چراکه به دلیل ظاهر آن و تشابه زیادش به فرش های دستبافت قدیمی اصالت خاصتی را به منزل میبخشد و با توجه به قیمت آن نسبت به فرش دستبافت مناسب تر است.

 

اندازه و دوام مناسب فرش کهنه نما

از آنجایی که امروزه فرش وینتیج یکی از تولیدات صنعت فرش محسوب میشود درطرح و اندازه های مختلف تولید میشود تا مناسب تمام سلیقه ها باشد.

با توجه به اینکه برای تولید فرش وینتیج از مراحل دشواری برای کهنه نما کردن آن استفاده میشود پس باید برای تولید این نمونه از فرش هایی با دوام بالاتر استفاده کرد.

 

فرش کهنه نما در کوراسیون کلاسیک

یکی از مزیت های فرش وینتیج تنوع در طرح های آن است و این امکان را دارد تا شما در دکوراسیون کلاسیک هم از آن استفاده کنید.از آنجایی که فرش دستبافت قیمت بالایی دارد شما میتوانید با خرید فرش کهنه نما که قیمت مناسبی را شامل میشه استفاده کنید.

استفاده از طرح های کلاسیک فرشهای وینتیج در واقع همان جلوه و زیبایی را به خانه خواهد بخشید که فرش های دستبافت می بخشند.به دلیل وزن پایین این نوع فرش شست و شوی آن بسیار آسان خواهد بود.

فرش کاشان

یکی از مزایای خرید اینترنتی کاهش هزینه های اضافی برای شما می باشد. با مراجعه به سایت قالی کاشان قیمت فرش در این مجموعه ارزان و به صرفه می باشد. همچنین ارسال فرش تا محل زندگی شما رایگان بوده و همین امر سبب هزینه کمتر برای مشتریان گرامی خواهد شد. لازم به ذکر است نماد اعتماد الکترونیک و جواز کسب اینترنتی در صفحه اول قالی کاشان درج گردیده است.