سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش 1000 شانه کاشان

فرش اتاق کودک دخترانه کارخانه فرش کاشان

خرید فرش اتاق کودک یکی از دغدغه های اصلی والدین هنگام خرید وسایل مورد نیاز اتاق کودک است. فرش همیشه از اصلی ترین عناصر دکوراسیون محسوب می شود. به شکلی که فضای بدون فرش ناقص به نظر می رسد. انتخاب صحیح و خرید فرش مناسب اتاق کودک نیز مسئله ای بسیار مهم است. زیرا کودکان و به خصوص نوزاد ها از نظر جسمی حساسیت زیادی دارند. به همین دلیل فرش مناسب اتاق کودک ماشینی که در کارخانه فرش کاشان بافته می شود دارای ویژگی هایی خاص است. فرش اتاق کودک کاشان مناسب استفاده در هر فضایی است. اگر قصد خرید فرش جدید اتاق کودک خود را دارید در ادامه می توانید تمامی ویژگی هایی که یک فرش اتاق کودک خوب باید داشته باشد مطالعه کرده تا خریدی عالی داشته باشد. 

فرش مناسب اتاق کودک چه ویژگی هایی دارد؟

فرش کودک و عروسکی باید ویژگی هایی  داشته باشد که برای استفاده در این فضا مناسب باشد. مهم ترین ویژگی یک فرش مناسب اتاق کودک، کیفیت عالی الیاف خواهد بود. پوست کودکان از یک سو حساسیت زیادی دارد. از سوی دیگر هم به دلیل بازی کردن مکرر کودکان همیشه به زمین می خورند و پوست آنها نیز آسیب می بیند. در نتیجه فرش مورد استفاده در اتاق کودک باید بسیار نرم و لطیف باشد. فرش کودک 700 شانه کاشان از این نظر فوق العاده عالی و مناسب است. در بافت فرش کودک 700 شانه کاشان از الیاف فوق العاده نرم و با کیفیتی استفاده شده که بافتی لطیف در فرش ایجاد کرده است. در سوی دیگر هم فرش اتاق کودک کاشان دارای ضخامت بسیار مناسبی است. فرش کودک 700 شانه ماشینی کاشان با ضخامت و خاب حدود 9 میلی متری بافته می شود. این ضخامت زیاد سبب می شود بافت فرش نرم و لطیف باشد و از آسیب رسیدن به پوست کودکان پیشگیری کند. 

فرش مناسب استفاده در اتاق کودک کاشان باید الیاف باکیفیت و مخصوصی هم داشته باشد. کیفیت الیاف فرش تاثیر بسیار زیادی در قیمت فرش دارد. بهتر است از فرش های ارزان قیمت که کیفیت پایینی دارند در اتاق کودک استفاده نشود. نخ مورد استفاده فرش کودک ماشینی کاشان از جنس پلی اوژن مخصوص است. این نوع نخ هم باعث می شود قیمت فرش زیاد نباشد. اما از نظر کیفیت عالی باشد. فرش اتاق کودک کاشان به دلیل استفاده از این الیاف ویژه دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد چروک می باشد. هم چنین هیت ست شده و بدون پرزدهی است. 

ویژگی دیگری که یک فرش اتاق کودک خوب باید داشته باشد، طرح و رنگ جذاب است. کودکان با رنگ ها رابطه بسیار خوبی دارند. به خصوص رنگ های شاد و گرم. از این نظر طرح های فرش اتاق کودک نیز دارای رنگ های متنوعی است. البته فرش های ارزان قیمت و گلیم فرش های اتاق کودک تنوع رنگ زیادی ندارند. این نوع از گلیم فرش ها و گبه ها نهایتا 8 رنگ هستند. در حالی که فرش 700 شانه سه بعدی اتاق کودک که در فروشگاه قالی کاشان قابل خرید است تنوع رنگی نامحدودی دارد. تکنولوژی بافت این فرش بسیار مدرن است و رنگ های استفاده شده در بافت آن نیز محدودیتی ندارد. طرح های سه بعدی که در فرش اتاق کودک پسرانه و دخترانه کاشان دیده می شود برای همه سلیقه ها طراحی شده است.

فرش کودک جدید دخترانه

خرید فرش اتاق کودک کاشان مستقیم از کارخانه

برای خرید فرش اتاق کودک کاشان می توان به فروشگاه های زیادی مراجعه کرد. اما بهترین و باکیفیت ترین فرش مناسب اتاق کودک تنها در سایت قالی کاشان قابل خرید است. فرش 700 شانه کودک جدید کاشان که با تراکم 3300 ویژه بافته می شود و تنوع رنگی نامحدودی دارد در این فروشگاه با طرح هایی متنوع عرضه شده است. قیمت فرش اتاق کودک نیز به دلیل عرضه مستقیم از درب کارخانه و فروش بی واسطه از هر فروشگاه دیگری ارزان تر می باشد. کیفیت محصولات قالی کاشان نیز با گارانتی معتبر کارخانه تضمین شده می باشد.