سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش 1000 شانه کاشان

فرش کودک و عروسکی - فرش اتاق کودک ماشینی کاشان خرید فرش کودک

یکی از مهم ترین وسایل در دکوراسیون هر خانه یقینا فرش خواهد بود. از این رو در خرید فرش مناسب برای هر فضا باید دقت لازم را داشت. فرش از وسایلی است که به شدت در دید است و به حسی که هر فضا به بینندگان می دهد اساسی دارد. یکی از فضا هایی که استفاده از فرش در ان مرسوم است اتاق کودک است. در این متن قصد داریم ویژگی هایی که یک فرش اتاق کودک باید داشته باشد را بررسی کنیم. هم چنین بهترین و جدیدترین فرش های ماشینی کاشان که مناسب اتاق کودکان هستند را معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه شوید.

فرش اتاق کودک و ویژگی های آن

فرش اتاق کودک باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا هم از نظر ظاهری برای کودکان جذاب باشد و هم کیفیتی مناسب داشته باشد. فرش عروسکی و کودک کاشان که به همین منظور بافته می شود ویژگی های خاصی دشاته که در ادامه آن ها را بازگو می کنیم. فرش های کودک و عروسکی کاشان از بهترین الیاف حال حاضر بافته می شوند. در بافت فرش کودک از نخ های اکریلیک درجه یک و هیت ست شده استفاده می شود. این نخ ها بدون پرز هستند و بافتی بسیار نرم دارند. نخ های اکریلیک کاملا شبیه به نخ های طبیعی هستند و ماندگاری بسیار بالایی دارند.

فرش اتاق کودک باید بافتی بسیار لطیف و نرم داشته باشد تا کودکان هنگام بازی کردن یا راه رفتن روی آن خسته نشوند. به همین دلیل فرش های کودک بافتی ضخیم داشته و معمولا 500 شانه یا 700 شانه هستند. در بافت این فرش ها از الیاف ضخیمی استفاده می شود تا نرمی بافت افزایش یابد. از دیگر ویژگی های فرش کودک و عروسکی کاشان بدون پرز بودن آن است. بدون پرز فرش از ویژگی های مهمی است که از ایجاد حساسیت و آلرژی جلوگیری می کند. این موضوع برای حفظ سلامتی کودکان بسیار مهم است. فرش کودک ماشینی کاشان شست وشوی بسیار راحتی نیز دارد و به راحتی کثیف نمی شود. این موضوع مهمی است که در خرید فرش کودک اهمیت زیادی دارد. زیرا فرش اتاق کودکان معمولا به سرعت کثیف می شود.

از دیگر خصوصیات فرش های کودک کاشان که می توان به آن اشاره کرد طرح های کودکانه و بسیار زیبا است. فرش های کودک هم به شکل فرش پسرانه و هم به شک فرش دخترانه بافته می شوند و برای فروش به بازار فرش روانه می شوند. فرش های کودک کاشان معمولا دارای طرح های کارتونی و انیمیشنی هستند. این طرح های کودکانه سبب می شود بچه ها و حتی بزرگ تر ها به خوبی با ظاهر فرش ارتباط برقرار کنند. در فرش کودک از رنگ های خاصی نیز استفاده می شود. فرش های کودک و عروسکی کاشان دارای رنگ بندی های شاد و آرامش بخش هستند. استفاده از این رنگ ها در فرش سبب ایجاد آرامش و سکون در فضا شده و سبب زیبایی بیش تر فرش برای کودکان می شوند. کودکان با رنگ های شاد به خوبی ارتباط برقرار می کنند . آشنایی با روانشناسی رنگ ها در فرش هنگام خرید فرش امری مهم است.

 

خرید اینترنتی فرش عروسکی و کودک

برای خرید اینترنتی انواع فرش ماشینی کاشان مانند فرش کلاسیک و سنتی یا فرش مدرن و فانتزی پیشنهاد می کنیم فروشگاه قالی کاشان را انتخاب کنید. در فروشگاه قالی کاشان انواع فرش های ماشینی با بهترین کیفیت و زیبا ترین و جدید ترین طرح ها به نمایش گذاشته است. در خرید فرش از قالی کاشان از کیفیت ان اطمینان داشته و فرش با کیفیت و اصیل کاشان را خرید می کنید. قیمت ارزان در کنار کیفیت بالا و طرح های زیبا از ویژگی های اصلی فرش ماشینی کاشان است. انواع فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه با قیمت ارزان مستقیم از کارخانه فرش کاشان در این مجموعه به فروش می رسد.