سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش 1000 شانه کاشان

فرش کاشان قالی کاشان فرش کلاسیک سنتی کاشان

 

فرش کلاسیک به چه معناست ؟

واژه کلاسیک از واژه لاتین کلاسیوس برگرفته شده است که به معنای درجه یک و مرغوب است . در زمینه فرش های ماشینی از این واژه برای نشان دادن طرح سنتی و دیرینه فرش استفاده می شود . پس منظور از فرش های کلاسیک فرش هایی با نقش و طرح سنتی و اصیل است . همانطور که عنوان شد فرش کلاسیک به طرح و نقشه اشاره دارد از همین رو انواع فرش های کلاسیک با انواع و اقسام ویژگی های کیفی مانند شانه‌ها و تراکم‌ ، جنس الیاف ، قیمت و ابعاد و ... در بازار موجود است .  جهت خرید فرشهای کلاسیک باید محیط را طوری طراحی کرد که با یک کف پوش طرح سنتی هارمونی داشته باشد چراکه سایر ویژگی های بافتی در این نوع محصول بسیار بسیار متفاوت است .

انواع فرش های ماشینی کلاسیک بافته شده 


تنوع فرش سنتی بسیار زیاد است هم در شانه و تراکم و هم در طرح و رنگ .عوامل موثر بر قیمت فرش و قالی آنقدر متنوع است که نمی توان آن ها را به چند عامل محدود کرد ، اما میتوان ادعا داشت مهمترین عامل در این بین تعداد شانه و تراکم است . شانه و تراکم از ویژگی های فرش است که موجب زیباتر ، ظریف تر و با کیفیت تر شدن فرش می شود . با این تحلیل می توان نتیجه گرفت که چون تنوع شانه و تراکم فرشهای کلاسیک زیاد است ، پس تنوع قیمت هم در این زمینه بالا ست . فرشها با تعداد شانه 1200 و 1500 شانه که تراکم آنها عموما حدود 3600 است ، از به روزترین و گران قیمت ترین محصولات به شمار می روند .
فرشهای ماشینی کلاسیک با شانه و تراکم بالا و به طبع قیمتی گران تر از سایرین که الهام گرفته از نقوش فرش های ماشینی هستند به حدی زیبا و ظریف بافته شده اند که به بهترین نحو ممکن تمام اجزا نقشه و نگاره ها را به نمایش میگذارند . اگر فضای خانه شما سبکی کلاسیک دارد و قصد آن را دارید که با خرید فرشی متناسب دگرگونی در دکوراسیون ایجاد نمایید ، انتخاب فرش کلاسیک برای فضا بسیار فریبنده و چشم نواز خواهد بود .
شانه و تراکم به عنوان مهمترین عامل قیمت به تنهایی در انتخاب موثر نخواهد بود بلکه انواع فرش‌های ماشینی کلاسیک در ابعاد ، رنگ‌ ها و جنس الیاف متنوع در بازار وجود دارد که هر عامل به نوبه خود میتواند بر قیمت تاثیر گذار باشد . فرشهای کلاسیک به خوبی متوانند حال و هوای ایرانی بودن را به منازل هدیه دهند .

 

 
خرید اینترنتی فرش کلاسیک

برای خرید فرش ماشینی با طرحی کلاسیک و زیبا پیشنهاد می کنیم فروشگاه اینترنتی قالی کاشان را برای خرید انتخاب کنید . این فروشگاه مجموعه ای بی نظیر از انواع طرح های کلاسیک و مدرن را دارا بوده و هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد . خرید مستقیم از کارخانه ویزگی بسیار مهمی است که سبب کاهش قیمت فرش های این مجموعه شده است .