سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش 1000 شانه کاشان

فرش کاشان قیمت و خرید فرش آشپزخانه قالی کاشان فرش فانتزی و مدرن

در این متن قصد داریم با ویژگی های یک فرش مناسب آشپزخانه آشنا شویم تا در هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشیم. یکی از اصلی ترین وسایل هر دکوراسیونی فرش است. در فضای آشپزخانه نیز استفاده از کف پوش مرسوم است. برخی استفاده از گلیم و برخی فرش را در آشپزخانه مناسب می دانند. یک فرش آشپزخانه مناسب باید ویژگی هایی خاص داشته باشد تا با گذشت زمان در محیط آشپزخانه مشکلی برای آن رخ ندهد. در ادامه متن با ما همراه شوید تا با این خصوصیات به خوبی آشنا شوید.

ویژگی های یک فرش آشپزخانه خوب 

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون هر خانه است. در آشپزخانه نیز استفاده از فرش یا گلیم از گذشته مرسوم بوده است. یکی از مواردی که در خرید فرش آشپزخانه باید در نظر گرفته شود چرک تاب بودن فرش است. فرش آشپزخانه معمولا خیلی زود کثیف می شود. در معرض رطوبت بودن یا ریختن موادغذایی روی فرش از مواردی است که ممکن است برای هر فرشی در آشپزخانه روی دهد. به همین دلیل فرش آشپزخانه به دفعات بالا ممکن است نیاز به شست وشو پیدا کند. جنس نخ فرش آشپزخانه باید به گونه ای باشد که اولا خیلی زود کثیف نشود و ثانیا شست و شوی آن نیز راحت باشد. از این رو در فرش های آشپزخانه معمولا از الیاف پلی استر یا پلی پروپیلن استفاده می شود. این نخ ها وزن سبکی دارند و به راحتی جابجا می شوند. هم چنین شستن آنها بسیار آسان بوده و رنگ دهی نیز دارند. به همین دلیل با شست وشوی زیاد تغییری در رنگ های آنها ایجاد نمی شود.

از دیگر ویژگی های یک فرش آشپزخانه خوب قیمت مناسب آن است. فرش آشپزخانه پاخور بسیار زیادی داشته و به شست وشوی و نظافت زیادی احتیاج خواهد داشت از این رو ممکن است پس از مدتی به فکر تعویض آن باشید. به همین خاطر یک فرش آشپزخانه مناسب باید قیمتی پایینی داشته باشد تا در صورتی که دیگر قابل استفاده نبود به راحتی بتوان آن را تعویض نمود. زیبایی نیز از دیگر مواردی است که مطمئنا در خرید فرش آشپزخانه مورد توجه قرار می گیرد. فرش آشپزخانه روزانه چندین بار در معرض دید قرار می گیرد. به همین دلیل باید ظاهری زیبا و مناسب آشپزخانه داشته باشد. رنگ بندی این فرش نیز باید به گونه ای باشد که خسته کننده به نظر نرسد. استفاده از رنگ های گرم در فرش آشپزخانه امری مرسوم است.

برای آشپزخانه فرش بهتر است یا گلیم ؟

برخی افراد در خرید فرش آشپزخانه بین فرش و گلیم دچار تردید می شوند. گلیم ها قیمت بسیار ارزان تری داشته و به دلیل خاب یا پرز های کوتاهی که دارند تمیز کردن آن ها بسیار آسان تر است. به همین دلیل استفاده از گلیم در آشپزخانه طرفداران زیادی دارد.اما از طرفی بافت فرش نرم تر و لطیف تر است و حس خوشایند تری با راه رفتن روی آن خواهید داشت. هم چنین فرش با تراکم بالا تری بافته شده و طرح ها زیبا تر و متنوع تری نیز دارد. 

خرید فرش آشپزخانه

برای خرید فرش آشپرخانه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت پیشنهاد می کنیم به فروشگاه سایت قالی کاشان مراجعه کنید. در فروشگاه قالی کاشان بهترین و جدید ترین فرش های ماشینی با شیک ترین و به روز ترین نقشه ها به نمایش گذاشته شده است. فرش های آشپرخانه در فروشگاه قالی کاشان با کیفیتی تضمین شده و قیمتی ارزان قابل خرید است. فرش آشپزخانه سه بعدی جدید ترین فرش مناسب این فضا است که در فروشگاه قالی کاشان به فروش رسیده است. فرش های فانتزی و مدرن و انواع فرش کلاسیک که در آشپزخانه قابل استفاده هستند را می توانید با رنگ بندی های مختلف در این فروشگاه مشاهده کنید. خرید مستقیم فرش آشپزخانه از کارخانه یکی از مهم ترین مزایای خرید فرش از قالی کاشان است.