سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش 1000 شانه کاشان

 

فرش جهیزیه عروس خرید مستقیم از کارخانه قالی کاشان

خرید جهیزیه یک رسم مرسوم در ایران بوده که همراه با ذوق و سلیقه بسیاری می باشد. فرش یکی از رکن های مهم در خانه می باشد که برای تکمیل تمام دکوراسیون ها لازم است. در گذشته برای فرش جهیزیه عروس از فرش دستبافت استفاده می کردند اما به مرور زمان فرش های ماشینی جایگزین خوبی برای محصولات دستبافت شدند. چرا که با توجه به قیمت بالا در فرش های ماشینی و کیفیت خوب آنها و همچنین تنوع بسیار بالا، خانواده ها ترجیح دادند از آنها برای پوشش منزل خود استفاده کنند. در ادامه مقاله به بررسی فرش مناسب جهیزیه عروس می پردازیم. به امید اینکه این مقاله در خرید لذت بخش جهیزیه باعث شود شما یک انتخاب درست را داشته باشید.

فرش ماشینی مناسب عروس

فرش های ماشینی تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند به همین دلیل شما باید به چند نکته در هنگام خرید توجه کنید. ابتدا به شانه و تراکم، سپس طرح مناسب با سایر وسایل دکوراسیون، ابعاد، جنس فرش و در آخر رنگ هماهنگ با فضای مورد نظر. ترکیب صحیح تمام این نکات در کنار یک دیگر فضایی زیبا را برای شما به وجود می آورد. فشر های ماشینی شامل فرش 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه هستند که در سال های اخیر فرش 1600 شانه نیز به دسته فرش های ماشینی اضافه شده است. هرکدام از این محصولات قیمت های متفاوتی را دارند. در جهت دیگر تراکم این محصولات گوناگون می باشد برای مثال فرش 700 شانه  با تراکم 2550، 1000 شانه با تراکم 3000، 1200 شانه با تراکم 3600 و در آخر فرش 1500شانه و 1600 شانه با تراکم 4500 و 4800 می باشد. به این نکته توجه داشته باشید هرچه شانه و تراکم در فرش ها افزایش پیدا کند، ظرافت و نازکی فرش بیشتر می شود. اگر به دنبال یک فرش با کیفیت بالا هستید و همچنین قصد چیدن یک دکوراسیون دائمی را دارید. از فرش هایی با الیاف اکریلیک استفاده کنید. اکریلیک از الیاف مرغوب در فرش می باشد که عمر فرش شما را در برابر عوامل گوناگون حفظ می کند. این الیاف مانع از ایجاد پرزدهی در سطح فرش شده و همچنین از ایجاد بیماری تنفسی، حساسیت و آلرژی جلوگیری می کند.

رنگ و طرح فرش جهیزیه عروس

به دلیل متنوع بودن محصولات ماشینی خانواده ها در هنگام خرید فرش دچار سردرگمی می شوند. چرا که با دیدن طرح های زیبا همراه با رنگ های متنوع نمی دانند که چه فرشی مناسب دکوراسینشان است. از نظر ما بهترین طرح برای فضا شما مناسب با طراحی مبلمان و سبک منزلتان است. ابتدا به این نکته توجه داشته باشید طبق سبک دکوراسیون فرش را انتخاب کنید. برای مثال اگر به سبک کلاسیک علاقه دارید و تمام وسایل را هماهنگ با این فضا انتخاب کرده اید لازم است برای تکمیل آن یک فرش کلاسیک را خریداری کنید. همچنین اگر از مبلمانی با طراحی شلوغ استفاده می کنید، خرید یک فرش با طرح افشان که ترنج در آن کار نشده باعث جلوه بیشتر در دکوراسیون شما می شود.

رنگ های پرفروش در فرش ماشینی شامل بژ، سرمه ای، کرم، فیلی و... می باشد. اما شما باید به رنگ هماهنگ با رنگ پرده ها، روکش مبلمان، پارکت و رنگ آمیزی دیوار ها فرش خود را انتخاب کنید. اگر متراژ خانه کوچک بود رنگ های روشن فضای شما را در چشم بیننده بزرگ جلوه خواهد داد و اما اگر فضای منزلتان بزرگ است به راحتی می توانید از رنگ های تیره در دکوراسیون خود به کار ببرید.

ابعاد فرش جهیزیه عروس

فرش های ماشینی در تمام سایز های استاندارد و سفارشی بافته می شود. با توجه به متراژ خانه، یک فرش با ابعاد مناسب را تهیه کنید. چرا که فرش نامناسب سبب کاهش زیبایی می شود. برای ارتقا در اندازه زیبایی از کمی کوچک تر از فضا فرش را خریداری کنید و آن را در مرکز خانه خود پهن کنید. به صورتی که پایه های مبل در کنار لبه فرش ماشینی قرار بگیرد. همچنین می توانید با در نظر داشتن سایز سفارشی ابعاد مورد نظر را به شرکت تولید کننده تحویل داده و در مدت زمان کوتاهی فرش خود را تحویل بگیرید.

فرش کاشان

امروزه فرش کاشان یکی از نماد های معروف و معتبر در دنیا می باشد. برای خرید یک فرش زیبا با قیمت ارزان به سایت معتبر قالی کاشان مراجعه کرده و تنوع را در فرش ماشینی ملاحظه کنید. ارسال فرش های ماشینی این فروشگاه در هر ابعاد و تعدادی به سراسر ایران به صورت رایگان می باشد.