سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش 1000 شانه کاشان


فرش کلاریس، نسل جدید فرش ماشینی

فرش کلاریس کاشان ، جدیدترین تکنولوژی فرش ماشینی است که به تازگی راه خود را به بازار فرش ماشینی کاشان باز کرده است. تنوع طرح و نقش، تراکم بالای رنگ های زیبا، شباهت زیاد به فرش های دستباف و قابلیت بالای سفارشی کردن طرح فرش، از ویژگی های منحصر به فرد فرش کلاریس است. با ورود به دنیای فرش کلاریس تجربه متفاوت و جذابی از فرش ماشینی را پیش رو خواهید داشت.

افزایش ظرفیت تولید فرش ماشینی نسبت به فرش دستباف، باعث کاهش قیمت می شود و افراد بیشتری را قادر می سازد که خانه خود را با طرح ها و نقش های زیبا و منحصر به فرد فرش تزیین کنند. به علاوه اینکه صنعت فرش ماشینی روز به روز در حال تنوع و تکامل است. این ویژگی باعث می شود با دایره انتخاب وسیعی رو به رو باشیم و در نتیجه با هر مدل چیدمان و دکوراسیون منزل، تعداد قابل توجهی قالی وجود داشته باشد تا ما هر کدام را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنیم.

در میان این تنوع طرح و نقش، فرش کلاریس، با خصوصیات منحصر به فرد خود، دنیایی از تنوع و جذابیت را مقابل دیدگان خریداران فرش ماشینی کاشان نمایان می کند و به عنوان رقیبی سفت و سخت در مقابل فرش های دستباف قد علم می کند. فرش ماشینی کلاریس، فرشی مختص نسل امروز برای سلایق درجه یک و ناب است. کلاریس از نظر لغوی به معنای خلاق، باصلاحیت و مدرن است و به لحاظ کاربرد در صنعت فرش ماشینی نیز دارای خلاقیت در نسل جدید فرش بوده است.

فرش کلاریس کاشان: تکنولوژی چاپ تصویر بر روی فرش

مهم ترین ویژگی فرش کلاریس نسبت به فرش های دیگر، تکنیک تولید آن است. در روش های بافت غیر کلاریس، فرش با نخ ها و الیافی که از قبل رنگ شده اند، بافت می شود. در هنگام بافت، متناسب با طرح و نقشه فرش ماشینی، نخ ها با رنگ های مختلف وارد فرآیند بافت می شوند. ولی در روش بافت کلاریس اینگونه نیست.

در فرش کلاریس، فرش از ابتدا بدون رنگ و سفید بافت و کامل می گردد و بعد از آن، طرح و نقشه روی فرش بدون رنگ، چاپ می شود. مثالی که می توان در مورد فرش کلاریس به کار برد، پرینتر های رنگی کاغذ است. در هنگام پرینت یک تصویر رنگی، دستگاه پرینتر با توجه به روش چاپ خود، تصویر را با همان طیف رنگی روی کاغذ سفید چاپ می کند.

در دستگاه فرش ماشینی کلاریس نیز همینگونه است. هر تصویری از نقشه فرش دستباف گرفته تا تصویر خود شما با استفاده از تکنولوژی فرش کلاریس قابل چاپ بر روی فرش ماشینی است.

فرش کلاریس ، یک فرش 700 شانه با تراکم 2550 است که همین میزان شانه پایین، در ضخامت بالای فرش نقش مهمی دارد و می توان این موضوع را در نظر گرفت که قابلیت پا خور بودن را دارد. در نتیجه می توان در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد نیز پهن کرد. فرش کلاریس ویژگی هایی دارد که می تواند متناسب با آن ویژگی ها، یکی از بهترین اولویت های شما در خرید فرش کاشان باشد