سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش 1000 شانه کاشان

فرش های مدرن و فانتزی را شاید بتوان خاص ترین نوع فرش ماشینی دانست. اگر در انتخاب فرش مدرن در مقابل فرش های سنتی تردید دارید، در این مطلب با ما همراه شوید تا با هم چرخی در فضای پر از رنگ و زیبای فرش مدرن و فانتزی بزنیم. درباره این که این نوع فرش چه ویژگی هایی دارد و در چه فضاهایی مناسب است. شاید بتوانیم در تصمیم گیری نهایی به شما کمک کنیم.

فرش مدرن و فانتزی مناسب فضاهای مدرن


اولین ویژگی در انتخاب فرش مدرن این است که این نوع فرش همانطور که از اسمش بر می آید، مناسب فضاهایی با دکوراسیون مدرن است.

اگر عناصر دکوراسیون شما دارای رنگ های محدود و انتخاب شده هستند، فرش مدرن و فانتزی که با رنگ عناصر محیطی شما هماهنگ باشد، می تواند انتخاب مناسبی برای فضای مورد نظر شما باشد.

کاربرد دیگر فرش مدرن در فضاهای کاری است. در این گونه فضاها معمولا عناصر فضا کاملا مدرن است. میزها، کامپیوترها، مبلمان اداری و دیگر عناصر که هماهنگی بهتری با فرش مدرن دارند تا با فرش سنتی. علاوه براین که به دلایل دیگری هم فرش مدرن برای فضاهای کاری مناسب است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

فرش مدرن و فانتزی، انتخابی مقرون به صرفه


در بیشتر فرش های مدرن، طرح های فرش برخلاف فرش های سنتی داری نقوش ریزی نیستند. این ویژگی باعث می شود که در بافت فرش مدرن، نیازی به استفاده از تراکم بالا و تکنولوژی های جدید فرش ماشینی نباشد.

اگر به دنبال فرش ارزان مثلا در اتاق خواب خود یا در محل کارتان هستید، فرشی که با صرف هزینه اندک، فضای شما را زیبا و به روز کند، فرش مدرن و فانتزی انتخاب مناسبی برای شما است.

جنس نخ بدون پرز و حساسیت در فرش مدرن


یکی دیگر از ویژگی هایی که برای برخی از خریداران بسیار مهم است، جنس نخ خاب فرش است. در فرش های مدرن کاشان، نخ خاب معمولا از جنس پلی اوژن یا پلی پروپیلن است. ویژگی بارز این جنس های نخ، بدون پرز و بدون حساسیت بودن آن ها است.

البته در نخ های آکرلیک هیت ست شده هم تلاش شده است که پرزدهی فرش کاهش پیدا کند. اما این فرش ها کم و بیش در ماه های اول استفاده پرز می دهند. این درحالی است که فرش های با جنس نخ خاب پلی پروپیلن و پلی اوژن از همان ابتدا بدون پرز هستند و برای افراد حساس مناسب ترند.

پیش از خرید فرش مدرن و فانتزی کاشان به این نکته توجه نمایید


در بالا به این نکته اشاره کردیم که نخ خاب مورد استفاده در فرش های مدرن، بدون پرز و حساسیت است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که دوام و کیفیت نخ آکرلیک هیت ست شده، نسبت به نخ های پلی اوژن و پلی پروپیلن بیشتر است. با خرید از مجموعه قالی کاشان ، به شما این اطمینان را می دهیم که فرش خریداری شده شما بالاترین کیفیت را دارا خواهد بود . 

اگر با در نظر گرفتن تمامی ویژگی های ذکر شده، فرش مدرن انتخاب نهایی شما است، همین الان از گالری فرش مدرن و فانتزی  قالی کاشان ، یک فرش را انتخاب کنید تا مجموعه قالی کاشان در کمترین زمان ممکن، آن را درب منزل به شما تحویل دهد.