سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش 1000 شانه کاشان

فرش طرح اصفهان زمینه نقره ای کاشان

آیا به دنبال فرش مناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزلتان می باشید؟

پس پیشنهاد می کنم با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

طرح اصفهان نقره ای کاشان

اگر به فرش ماشینی و زمینه های آن علاقه داشته باشید می دانید که طرح اصفهان یکی از پر فروش ترین محصولات فرش ماشینی می باشد. عکس این طرح را می توانید در بالای مقاله مشاهده بفرمایید. در زمینه این فرش زیبا لچک و ترنج بسیار هنرمندانه به کار برده شده است. مفهوم ترنج به معنای اشکال مختلف در مرکز فرش می باشد که در این طرح دایره استفاده شده است. همچنین به مثلث های قوس دار در گوشه های این محصول لچک گفته می شود. 

همان گونه می می بینید طرح های اسلیمی چه هنرمندانه در سراسر فرش طرح اصفهان پراکنده شده است. زمینه نقره ای رنگ با حاشیه های دودی یکی دیگر از ویژگی های افزایش جلوه فرش طرح اصفهان می باشد. که در عین کلاسیک بودن به دلیل آنکه طیف خاکستری به فرش های مدرن نیز بسیار نزدیک بوده و تشابه دارد، شما به راحتی می توانید از این محصول در سبک تلفیقی از مدرن و کلاسیک استفاده کرده و زیبایی منزلتان را چندین برابر کنید.

طرح اصفهان نقره ای با تراکم 3600 در دسته محصولاتی با شانه و تراکم بالا می باشد. در صنعت فرش ماشینی نام این محصولات دستباف گونه بوده و به دلیل قیمت بالای فرش های دستباف، افراد می توانند این محصول را جایگزین فرش دستباف در منزل خود کنند.

 فرش طرح اصفهان در عین نازک بودن و ارتفاع خاب 8 میلی متری بسیار با کیفیت بوده و