سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش 1000 شانه کاشان

نظر

فرش کاشان

صنعت فرش یکی از صنایع جذاب و دوست داشتنی است که کشور ایران در آن پیشتاز است. در میان شهرهای ایران، فرش کاشان توانسته در سال های اخیر سهم بزرگی رو در بازار فرش ماشینی به خودش اختصاص بده. وجود کارخانه های متنوع فرش ماشینی کاشان باعث شده که تنوع طرح و رنگ فرش کاشان بیشتر باشه و خریداران به خرید فرش کاشان اقبال خوبی نشون بدن. این رونق فرش ماشینی کاشان از طرف دیگه باعث شده که پای سودجویان هم به این بازار باز بشه. چه جوری؟ در ادامه برای شما بیشتر خواهیم گفت.

خرید فرش ماشینی

در خرید فرش ماشینی به فاکتورهای زیادی باید توجه کرد. معمولا همه افراد درباره ویژگی های مختلف فرش ماشینی و این که چه ویژگی هایی از اون در قیمت فرش موثر هستند، چیزی نمی دونند. بنابراین اگر مثلا یک فروشنده به شما بگه که این طرح چون پرفروشه قیمتش از اون یکی طرح بیشتره، شما احتمالا این رو از فروشنده قبول می کنید. این در حالیه که باید بدونید که طرح فرش هیچ تاثیری بر روی قیمت فرش ماشینی نداره. ویژگی های موثر بر روی قیمت فرش چیزهای دیگه ای هستند. از قبیل این که چه جنس نخی در تار و پود و نخ خواب فرش مورد استفاده قرار گرفته؟ تراکم فرش چقدره؟ میزان مواد مورد استفاده در فرش چقدره؟

معمولا افراد به مارک فرش و یا چیزی که در نقشه فرش بافته میشه اعتماد می کنند. اما جالبه بدونید که این موارد اصلا اصالت فرش رو ثابت نمی کنند. بنابراین اگر کسی فرشی رو به عنوان فرش 700 شانه به شما فروخت و بعد متوجه شدید که این فرش چیزی که فروشنده ادعا کرده نیست، اصلا تعجب نکنید.

بنابراین برای این که یک خرید فرش مطمئن داشته باشید و پس از خرید فرش ماشینی رضایت کامل داشته باشید، اولین شرط اینه که از ویژگی های یک فرش خوب اطلاع داشته باشید، تفاوت فرش های مختلف رو بشناسید و راه های تقلب در این زمینه رو بشناسید. مجموعه قالی کاشان در بخش آکادمی فرش وب سایت قالی کاشان تلاش می کنه که اطلاعات لازم برای داشتن یه خرید فرش ماشینی مناسب رو در اختیار مشتری ها بذاره. ما در این وبلاگ تلاش می کنیم نکات مفید ارائه شده در سایت قالی کاشان رو به طور خلاصه با شما در میون بگذاریم.

خرید اینترنتی فرش

حتی اگر از تمامی ویژگی های فرش ماشینی آگاهی داشته باشید و متخصص خرید فرش ماشینی شده باشید، باز هم داشتن یک خرید فرش خوب مستلزم شرایطی هست. اول این که باید انواع مختلف فرش رو بشناسید. فرش کلاسیک، فرش کلاریس، فرش شگی و ... هر کدام می تونند کاربردهای خودشون رو داشته باشند. علاوه بر اون باید بدونید که مثلا با توجه ویژگی های فرش های با تراکم مختلف، فرش 700 شانه برای شما مناسب تره یا فرش 1200 شانه. چه طرح هایی وجود داره و هر طرح در مقایسه با طرح های دیگه چه طور به نظر می رسه. برای هماهنگ کردن طرح و رنگ فرش با محیط زندگیتون باید بتونید فرش های مختلف رو ببینید و برای انتخاب بین اون ها با خیال راحت زمان بگذارید. یک راه ساده و بی دردسر، خرید اینترنتی فرش هست.

با توجه به این که فروشنده نیازی به پرداخت هزینه های سرسام آور برای نمایشگاه نداره، هزینه تمام شده برای خرید اینترنتی فرش بسیار کمتر از خرید فرش به شکل سنتیه. اما بعضی افراد چندان با خرید اینترنتی فرش موافق نیستند. مثلا دوست دارند فرش رو قبل از خرید و پرداخت وجه از نزدیک ببینند. چرا که فکر می کنند فرش ماشینی در عکس خیلی متفاوت از فرش واقعی دیده میشه. مجموعه قالی کاشان تلاش می کنه که علاوه بر تصویر کامپیوتری نقشه فرش، با قرار دادن تصویر فرش واقعی از زوایا و بزرگنمایی های مختلف، حس خوبی از دیدن فرش به مشتری بده. علاوه بر این که به مشتری ها امکان میده که قبل از تسویه حساب کامل فرش رو از نزدیک و در محل تحویل ببینند.

بعضی افراد هستند که فکر می کنند نمیشه به یک سایت خرید اینترنتی فرش اعتماد کرد. نماد اعتماد الکترونیک که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک به مجموعه قالی کاشان داده شده، به مشتری ها این اطمینان رو میده که مدیر مجموعه فرد معتمد و شناخته شده ای هست. برای خرید اینترنتی فرش کاشان به https://ghaliekashan.com/   سری بزنید و حتما مطالب ما رو در این وبلاگ دنبال کنید تا با ویژگی ها و اصطلاحات فرش ماشینی آشنا بشید.