سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش 1000 شانه کاشان

نظر

فرش عقیق کاشان یکی از بهترین تولیدکنندگان فرش 1000 شانه کاشان است. در ادامه این کارخانه را به شما معرفی می کنیم.

 

فرش 1000 شانه طرح شهرزاد زمینه فیروزه ای عقیق کاشانفرش 1000 شانه طرح ناردون زمینه کرم عقیق کاشان

برند فرش عقیق متعلق به شرکت “نگین مشهد فتاح” است که در سال 1362 با ظرفیت تولید 10 هزار متر مربع در سال شروع به فعالیت کرد.

این مجموعه با چشم انداز بازارهای جهانی از همان ابتدا اقدام به تولید فرش های با کیفیت برتر و ممتاز در سطح جهانی نموده است و حتی در انتخاب نوع الیاف (100% اکریلیک هیت ست شده) و تجهیزات بافت فرش ماشینی همواره از برترین برندهای جهانی (مانند کمپانی وندویل بلژیک) استفاده کرده تا بتواند در صحنه رقابت جهانی با قدرت ظاهر شود.

فرش عقیق کاشان نه تنها در بازار جهانی فرش، بلکه در بازار ایران نیز جزو برترین و نام آشناترین برندهای فرش ماشینی است. و یکی از مهمترین دلایل محبوبیت فرش های عقیق کاشان در بین سایر برندهای فرش ماشینی طرح های چشم نواز و رنگ بندی فوق العاده این فرش هاست که در زیر نمونه هایی از آن را شاهد هستید.

در حقیقت در طراحی فرش های ماشینی عقیق کاشان اصالت هنر ایرانی با ذوق و نوآوری در هم آمیخته شده و طرح هایی جدید و چشم نوازی خلق کرده که در عین زیبایی ریشه در اصالت هنر فرش ایرانی دارد.

در مجموعه فرش عقیق علاوه بر فرش های کلاسیک با کیفیت های متفاوت، ( فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه ) انواع تابلو فرش و فرش های مدرن نیز با بالاترین کیفیت و زیباترین طراحی تولید می شود.

شرکت قالی کاشان با حذف واسطه ها این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید فرش های ماشینی این شرکت را با قیمت درب کارخانه خریداری نمایید.

شماره تماس واحد فروش: 03154750003 – 09129337797

منبع: https://ghaliekashan.com/product-tag/aghigh-carpet/